Recent Posts

Thread Author bb791kn Post Entries
bb791kn
bb791kn
Changed the channel with the crap...........
trustandfall
trustandfall
Typical Butgers -Playing not to lose never works out well...
I hope you win- can't stand Schiano....
avignonfr
avignonfr
Rutgers playing not to lose........never works out well
jmj8829
jmj8829
Not to mention the 3 TO's they saved for the 2nd half when they had AF on their own 20.......
boomersooner13
boomersooner13
NBA Betting / 2H play / View Post
Quote Originally Posted by boomersooner13:

been hot today, so i'll probably miss this lol

Blazers -1 1/2
Over 94 1/2

 with you on that over......
KKemmis
KKemmis
Like it
zonk928
zonk928
This Nieves guy SUCKS!!!!  He looks lost and can't hit a curve for shit!!!!
TheUnderdogg702
TheUnderdogg702
Quote Originally Posted by rangerz2478:

Only Calipari? From what I've seen, MORE than 50% of coaches would have done the same thing.

You are correct-  I have never seen so many teams play for the win in this tournament instead of OT on a neutral court-  I would guess there were 10 of those situations in the Tournament and 9 have failed to hit the 3.......
stangdudex
stangdudex
Be Careful......
slikstiks99
slikstiks99
Quote Originally Posted by slikstiks99:

Please continue this laughable excuse for professional basketball and continue this ludicrous pace. Please continue to turn the ball over not play any defense, with a propensity to foul.

 

Thank You , that is all


I agree- Lets hit that over with 10 Mins left in the 4th
3RICB3RRY
3RICB3RRY
Quote Originally Posted by MBrooks04:

How the fuck does Illinois get a 9 while Richmond ends up as a 12 seed?????????

Illinois shouldn't even be in!!!

Al_Bundy
Al_Bundy
yup  -in and out

wtf
gribbs44
gribbs44
On it

RKapper
RKapper
Like it

tasco2222
tasco2222
College Basketball / DAYTON / View Post
Too much love for Dayton makes me concerned.....

GL
winger44
winger44
I like all 3 Overs....figure 2 out of 3 at worst
badlands
badlands
At least they are shooting the 3 ball well....

2-21
badlands
badlands
look out..........11-55
badlands
badlands
Quote Originally Posted by badlands:

9-52 now   you gotta wonder


Thats not bad.....
its .173
Professional1
Professional1
Lets goooo