SERIOUSLY? RAY ALLEN MISSED BOTH?

Forum: NBA Betting Page 1 of 2  1 2  
Author: [NBA Betting] Topic: SERIOUSLY? RAY ALLEN MISSED BOTH?
Unstoppable Force PM Unstoppable Force
Joined: Mar 2005
Posts: 16634
New York
 
Unstoppable Force
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:38:47 PM
OMFG.. FKIN RIGGED
paco1018 PM paco1018
Joined: Dec 2006
Posts: 2073
United States
 
paco1018
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:39:44 PM
amd they said you cant buy players HA HA
buckubad PM buckubad
Joined: Jun 2004
Posts: 13077
 
buckubad
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:40:21 PM
not rigged ray ray just choked three ft's, remember when nba guards and shooting forwards hit their fts late in a game, esp a playoff game
boyboy PM boyboy
Joined: Dec 2005
Posts: 3127
 
boyboy
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:40:27 PM
lol how can you rig your shots =)) 


he was shooting with his usual stroke :|
binka34 PM binka34
Joined: Jun 2006
Posts: 6497
California
 
binka34
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:42:14 PM
unreal and now kg
Professional1 PM Professional1
Joined: Jan 2009
Posts: 41623
California
 
Professional1
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:42:16 PM
QUOTE Originally Posted by boyboy:

lol how can you rig your shots =)) 


he was shooting with his usual stroke :|


pretty easy to miss and make it appear like you are trying
sg004591 PM sg004591
Joined: Jan 2007
Posts: 3407
Canada
 
sg004591
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:42:30 PM
need any more be siad...another miss
rf_dawg PM rf_dawg
Joined: May 2008
Posts: 1101
United States
 
rf_dawg
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:42:39 PM
Both teams can't hit FT's to save their lives.  The Heat are 57% the Celts are 61%
Professional1 PM Professional1
Joined: Jan 2009
Posts: 41623
California
 
Professional1
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:42:44 PM
fix fix fix
sg004591 PM sg004591
Joined: Jan 2007
Posts: 3407
Canada
 
sg004591
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:43:02 PM
....sorry...that is another one........whatta laugher
Unstoppable Force PM Unstoppable Force
Joined: Mar 2005
Posts: 16634
New York
 
Unstoppable Force
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:43:23 PM
OMFG and now K.Garnett missed both? SERIOUSLY !?!?! WTF
Professional1 PM Professional1
Joined: Jan 2009
Posts: 41623
California
 
Professional1
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:43:25 PM
now garnett is not good at making it look like he tried to make it when he obviously was trying to miss
Unstoppable Force PM Unstoppable Force
Joined: Mar 2005
Posts: 16634
New York
 
Unstoppable Force
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:44:14 PM
Missing on purpose.
dj_yaz PM dj_yaz
Joined: Mar 2010
Posts: 299
British
              Columbia
 
dj_yaz
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:44:38 PM
not to mention the wide open lay up rondo missed before allen mist 3 fts in a row.....
Unstoppable Force PM Unstoppable Force
Joined: Mar 2005
Posts: 16634
New York
 
Unstoppable Force
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:44:59 PM
What the darn are the heat playing for anyways? friggin REST UP FOR NEXT SEASON P.O.S's.. friggin not gonna win the series anyways IDIOTS..
boyboy PM boyboy
Joined: Dec 2005
Posts: 3127
 
boyboy
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:45:54 PM
OKAY.

allen IS THAT GOOD too just make the ball hit hte back rim and appear so straight

:|

Unstoppable Force PM Unstoppable Force
Joined: Mar 2005
Posts: 16634
New York
 
Unstoppable Force
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:45:55 PM
Should be resting up for next season.. gonna need it when you friggin lose next game.. Stupid.. Waste.. No team has ever come back from 3-0 in playoff history .. and WONT.. LOL.. Gonna bet double on every game on Boston ML until they win the series.. LOL MIAMI..
buckubad PM buckubad
Joined: Jun 2004
Posts: 13077
 
buckubad
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:46:15 PM
take ur loss like man and quit whinin like a little girl.  next game is bulls +6 and over
garfield88 PM garfield88
Joined: May 2006
Posts: 1106
Philippines
 
garfield88
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:46:51 PM
ALlen and KG is an A%$ hole ...miss intentionally!!! FIxed
boyboy PM boyboy
Joined: Dec 2005
Posts: 3127
 
boyboy
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 3:48:46 PM
yeah.. they are missing on purpose.

wtf did they tried to get out of the 18 pt lead when no one would question them if they did just give the game up. now they miss fts and they sell the game
j28 PM j28
Joined: Mar 2010
Posts: 2737
United States
 
j28
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 4:06:13 PM
THANKS RAY AND KG
beantown6171 PM beantown6171
Joined: Sep 2009
Posts: 23245
Massachusetts
 
beantown6171
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 4:10:09 PM
wow not 1 point in the last 2:30 of the game wtf  
beantown6171 PM beantown6171
Joined: Sep 2009
Posts: 23245
Massachusetts
 
beantown6171
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 4:13:34 PM
2005 was the last time ray missed 3 straight freethrows
Unstoppable Force PM Unstoppable Force
Joined: Mar 2005
Posts: 16634
New York
 
Unstoppable Force
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 4:15:15 PM
Wow..really? 2005.. Sooooooooo SHITTY.. Oh well.. Adding more $ to Utah -2.5
JTFinn PM JTFinn
Joined: Jan 2007
Posts: 13450
United States
 
JTFinn
Participation Meter
Posted: 4/25/2010 4:15:56 PM
These threads are laughable
Forum: NBA Betting Page 1 of 2  1 2  
You have entered the forum as a GUEST. 
You must login/register to post or reply.